Direktlänk till inlägg 7 april 2015

inte lönt att straffa den andra föräldern... bara barnen som blir lidande

Av fdensamstaende - 7 april 2015 14:26

Japp så är det.. efter många om och men har jag lärt mig att bita ihop.. även genom de fulaste orden och dumheterna.

senast i förrgår fick jag bita ihop...


pratade med dotterns pappa. Hon ville så gärna bjud apå jordgubbar och vindruvor sin sista dag på förskolan. I med det var hans vecka så tänkte jag att han kanske kund eordna med detta ( så slapp jag köra 5 mil). Men nej de skulle han minsann inte. För det var inte han som hade bestämt sig för att flytta...


Ibalnd undrar jag VARFÖR jag biter ihop.... varför jag ordnar utveckligsamtal på hans lediga dag så han slipper ta ledigt han med.... GAAAAAAAAh


tror käkarna gick av så mycket jag bet ihop och ville skrika till honom att det var hans dotter som ville göra detta för sina kompisar...att hon ska tänkas på i första hand...

jag hade ju självklart kunnat betala konstnaderna...


bet ihopa och kommer lätt köra de 5 milen för dottern ska ha sin efterlängtade fest

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fdensamstaende - 7 april 2015 19:56

dottern är väääääldigt verbal. Redan för ett år sen kunde hon "spela" ut oss. "Hemma hos pappa får jag sova på soffan" och dylikt. De är inte dumma barnen. Mycket min dotter säger tror jag verkligen på men jag har fått lära mig att sålla. Verkligen. ...

Av fdensamstaende - 7 april 2015 13:51

snabbt och lätt så har jag startat denna blogg.. inte för att smutskasta någon utan mer för min egen skull...om vad som händer... alla vändningar... diskussioner och känslor.   I sommras för exakt 2 år sen... fick jag nog. Nog av att spendera...

Presentation

fd ensamstående mamma till en grym dotter. Ny sambo med två bonusbarn varannan helg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards